http://vissla.webblogg.se/

Men vad gör ni här egentligen!? Det är ju här ni ska vara! Jag har ju flyttat!

Flytt!

Vet ni vad! Jag flyttar! Har helt enkelt tröttnat på bloggen. Flytten bär av till vissla.webblogg.se, min kusins gamla blogg. Där blir det mer inlägg och mer bilder. Hoppas ni följer med!

Ändrade planer

Sockerbitar! Det blev ändrade planer, eller så var det jag som hade missuppfattat hela grejen. Furuvik i morgon helt enkelt! Sen har jag funderat på det här med bloggen, jag tycker inte riktigt att det klickar. Funderar på att skaffa en ny. Har tröttnat på den här helt enkelt. Fast det är ju det här med blogg namn också. Alla är ju redan tagna. Men, men vi får e. Nu ska jag läsa sofis mode och äta grillad korv hehe!

Kusinen min är i stan

Bild från monkigirl.se

Förresten, har glömt att berätta att jag var i Norrköping in helgen. Kolmården och Astrid Lindgrens värld var huvud målen med lite shopping hanns också med. Den här finna mag-tishan köpte jag på monki och den har jag på mig idag! Sen har ju kusinen min kommit till min lilla stad också. I morgon ska vi kanske åka ut till Furuvik och så ska vi ju leka skönhetsalong var det bestämt. Idag åt vi våfflor med choklad glass tillsammans och hon visade en mega läskig film för mig på datorn! Ush! Ni skulle hört hur jag skrek!

RSS 2.0