Jag vill också ha......

image29
Bild från: wedgeheel.blogg.se


Skulle då bra gärna också vilja ha ett par stentvättade jeans. Precis som Miriam. Och så skulle jag vilja knäppa fina bilder. Som hon. Men vem vill inte det.

Culture Club- Karma Chameleon



En riktig 80-tals klassiker som är riktigt bra. Eller hur?

Det här är mitt öga......

image26
© By my self
Här är mitt öga haha! Häftigt va? Håller på att testa vårat nya bildredigerings-program, och här är ett av resultaten. Fint? Dom som känner och har sett mig i verkligheten ser nog att det är mitt öga, men för er andra är det nog ganska så svårt.... Jaja, med det här inlägget säger jag godnatt och hoppas att det blir en bättre bloggdag imorgon en var det var idag, om ni förstår vad jag menar.

Puss, Hanna!♥

Spårlöst på teven........

Sitter och kollar på Spårlöst på teven, och jag är nära att börja gråta. Det är så fint! Jag får rysningar!

Puss, Hanna!

Håkan Hellström- Jag hatar att jag älskar dig



En låt jag gillar bara......

Puss, Hanna!

Dom här var väl lite fräcka?

image22
Bild från: kyssjohanna.jetshop.se

Visst var dom lite häftiga va? Från mi lajki är dom. Synd bara att jag inte har hål i öronen. Det är ju en ganska stor hake. Men OM jag hade haft det hade dom här helt klart dinglat i mina öron just nu. Såg att Elin hade ett par också, och det gör ju inte saken sämre precis.

Puss; Hanna!

Har jag tur, kommer dom här skorna snart hem till mig.....

image21
Bild lånad från: lisaplace.devote.se

Såg den här bilden hos Lisa, och blev kär direkt. Så fina! Kanske köper jag dom och har dom på skolavslutningen. Helst med  den rosa klänningen då. Om jag kan gå i dom vill säga..... Fortsättning följer....

Puss, Hanna!

Här har vi den, tröjan jag pratade om:


image20
Bild från: blogg.aftonbladet.se/22226 (sofis snapshots)

Här har vi den, tröjan jag pratade om. Den är ju ruskigt lik orginalet. På urbanoutfitters finns den. Lite dyr bara, 390 kr är för mig ganska mycket pengar, med tanke på min inkomst (alltså min månadspeng). Men man kan ju spara, eller kanske önska sig? Snygg är den i alla fall. Urban outfitters har många snygga t-shirts med tryck, och gillar man inte just den här, gillar man säkerligen någon annan.

Puss, Hanna!

Gosspi girl...

image19
Bilder från: sofismode.se

Ingen har väl missat att gossip girl har börjat igen? Tänkte väl det. Tycker det är ruskigt bra, inte minst för kläderna....
Puss, Hanna!

Dagens önskeoutfit: Tisdag

image17
Bilder från: net-a-porter.com, topshop.com och lindex.se

# T-shirt: Sass & Bide
# Kjol: Lindex
# Örhängen: Topshop

Puss, Hanna!

Den där Am_lul......

image16
Bilder från: www.fotolog.com/am_lul/

Den där am_lul knäpper då fina bilder. Så enkla liksom. Klicka på länken och sett dig och kolla på bilderna, visst är dom vackra? Visst flyger tankarna bara iväg? Visst vill man bara dra till London (eller var hon nu bor) och leva hennes liv för ett tag? Det var bara det jag ville säga. Godnatt då!
Puss, Hanna!

En dålig fotbollsdag.....

Har nyss varit på fotbollsträning, gick sådär. Kändes som en dålig fotbollsdag, en dag när alla passningar blir sneda och skotten flyger flera meter utanför mål. Men så är det ibland! I alla fall för mig..... Jaja, just nu sitter jag hemma hos farmor och har fixat lite med hennes dator. En bärbar mac! Det ni! Men nu ska jag hem! 
Puss, Hanna!

Dagens önskeoutfit: Måndag


image15
Bilder från: sofismode.se, net-a-prter, kyssjohanna.jetshop.se och dinsko.se.

Är ganska nöjd med min verkliga outfit idag, men den här hade ju verkligen varit snygg. Svindyrt såklart (dock inte skorna), men som sagt kan man ju alltid önska. Har sett att urbanoutfitters har en liknande t-shirt, och en svart kjol med resår är lätt att sy, och skorna är ju inte så dyra, så kanske kan drömmen bli verklighet en dag?

# T-shirt: Luella Bartley
# Armband: Kenneth Jay Lane
# Kjol: Miumiu
# Skor: Dinsko

Puss, Hanna!


Strax iväg till skolan.........

image13
Bild från: stureplan.se Elin Kling och Linn Gustafsson

Ska strax iväg till skolan, men ville bara visa på ett ungefär hur jag ser ut idag. Som Elin! Kanske inte precis, men  jag har likadan klänning med svart kjol under, strumpbyxor och skinnjackan såklart. Men man kommer ju aldrig i samma höjd som Elin, som ni nog förstår. Nu ska jag sticka!
Puss, Hanna!

Ett nagellack tack!

image11
Bild från: sofismode.se

Är lite sugen på ett nytt nagellack faktiskt. Jag är inte över förtjust i nagellack, men det här var ju söt! Eller hur? Skulle passa perfekt nu på våren. Ska nog slå till på det. Har ni någon favorit färg när det gäller nagellack?
Puss, Hanna!

Lykke li -I´m good I´m gone


En av mina favorit låtar....

Vad glad jag blir!


image1 

Bild från: fotoakuten.se

Tänk att jag fått så mycket kommentarer! Inte visste jag att det var folk som ville läsa det jag skrev? Ni är så gulliga! Varje gång det trillar in en kommentar så blir jag varm i hjärtat! Fortsätt som ni gör, för ni betyder så mycket för mig!
Puss, Hanna!

En ring skulle sitta bra

image11image12
Bild från: urbanoutfitters.com

Jag har velat ha en ring jätte länge, en stor ring alltså. Men när man helst vill ha en, så hittar man inte en såklart. Men nu så!  Dom här fina hittade jag på urbanoutfitters, skulle tro att dom är ganska dyra. Men visst var dom söta? Blir nog lite svårt att skriva och sådär ringen är ju så stor, men det kan man ju stå ut med! Eller hur? Om ringarna inte kostar alltför mycket så kanske jag slår till på en när jag kommer till huvudstaden. Vilken tycker du är finast?
Puss, Hanna!

Var är du?

image7
Bild från: monkigirl.se


Precis som alla andra (som går i skolan) så är jag ute efter en studentklänning (om man nu kan kalla det "student klänning" när man går i sexan). Den här fina såg jag på monkis hemsida, men när jag väl kom till Stockholm så, puts väck! Inte nånstans i affären! Är den slut? Nån som vet? Hade så gärna velat ha den! Och skolavslutningen närmar sig med storm steg! Hittar ingen annan lika fin heller! Ångest!
Puss, Hanna!

Några rader om min kära kusin Mathilda.....

 image8

Här är min kusin Mathilda, och precis som jag har hon en blogg. Inriktad på mode dessutom, jag brukar läsa den och tycker verkligen hon är jätte duktig. Fina kläder har hon också, likadan tröja som jag har! Tyckte jag hade sett den tröjan någonstans innan haha! Från hm är den. Gullig som hon är så länkade hon till mig också, sweet! Det var hon som hjälpte mig att starta bloggen. Ville bara säga det. Hoppas vi ses snart! Hon bor ju i huvudstaden.
Puss, Hanna!

En liten sväng till köpis....

Åkte till köpis idag, jag och syskonen skulle köpa nya skor. Alla kom hem med nya skor, utom jag! Förstår inte hur jag lyckas! Antingen var dom obekväma, eller så var dom för ostabila, eller så var dom helt enkelt fula. Hmm, jaja en sjal kom jag hem med ialla fall. Som jag letat, blommig är den och den kommer passa perfekt till min skinnjacka! Synd att det är så kallt här just nu, det har regnat HELA dagen! Och att det bara är 3 grader gör det ju inte bättre..... Jaja, hoppas ni har det bätttre!
Puss, Hanna!

Har ni sett vilken sötis?

image9 
Bild: kyssjohanna.jetshop.se


Själv har jag aldrig varit jätteförtjust i hundar. Men när det kommer till den här som snällt sitter fast på jacken etc och inte skäller och morrar ett endaste dugg, så vill jag mer än gärna ha en! Den här sötnosen kommer från Kenneth Jay Lane, och får väldigt gärna komma och bo i mittsmyckeskrin (inte för jag har ett, men hundar brukar ju ligga i korgar....). Dyr är den, men man kan ju alltid önska?
Puss, Hanna!

Jaha, då har man en blogg då.

Jaha, då har man en blogg då. Känns lite ovant haha! Men här kommer jag skriva om mitt liv, som både inkluderar roliga saker som mode, och tråkiga saker som skola. Jag som skriver är en tretton årig tjej som älskar allt som har med mode och kläder att göra, och att skriva att såklart! Det kanske inte alltid märks, och vissa kanske till och med tycker jag klär mig konstigt, men så länge jag själv tycker det är snyggt, så har jag det på mig. Stil enligt Hanna allstå! Hoppas du tycker om det och fortsätter läsa, för det kommer mer!
Puss, Hanna!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0