Kusinen min är i stan

Bild från monkigirl.se

Förresten, har glömt att berätta att jag var i Norrköping in helgen. Kolmården och Astrid Lindgrens värld var huvud målen med lite shopping hanns också med. Den här finna mag-tishan köpte jag på monki och den har jag på mig idag! Sen har ju kusinen min kommit till min lilla stad också. I morgon ska vi kanske åka ut till Furuvik och så ska vi ju leka skönhetsalong var det bestämt. Idag åt vi våfflor med choklad glass tillsammans och hon visade en mega läskig film för mig på datorn! Ush! Ni skulle hört hur jag skrek!

Era kommentarer:
Sötnosen Mathilda sa:

hehe , glömmde att säga att den där tröjan var jätte fin blev lite avundsjuk!

2008-07-09 @ 10:47:20
URL: http://blommiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress tack! (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0