Välkomna till bloggen Kicki & Josefin!

Internet krånglar hemma så jag får låna farmors en stund. Hade tänkt att visa er lite fina bilder jag knäppt, men eftersom jag har farmors dator så har jag inte bilderna här. Det får bli senare. Ska strax iväg på fotboll, sista träningen innan cupen. Ska bli jätte roligt! Måste bara välkomna två nya läsare: Kicki & Josefin! Välkomna till bloggen ska ni vara! Idag har jag varit in till stan igen (äntligen gör jag någonting vettigt på dagarna), med två kompisar den här gången. Fick med mig en lila-rutig fin klännig från hm. 98 kr! Inte dåligt! Den blir nog lite för varm i sommar, men till hösten blir den perfekt. En t-shirt köpte jag också, med cat-women! Från cubus var den. Den var inte på rea, men den var billig ändå, 99 kr. Det är rea nästan överallt, och igår när jag var på Valboköpscentrum hittade jag ett par ckrocker jeans för 90 kr. Helt otroligt. Puss!

Era kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress tack! (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0