En liten sväng till köpis....

Åkte till köpis idag, jag och syskonen skulle köpa nya skor. Alla kom hem med nya skor, utom jag! Förstår inte hur jag lyckas! Antingen var dom obekväma, eller så var dom för ostabila, eller så var dom helt enkelt fula. Hmm, jaja en sjal kom jag hem med ialla fall. Som jag letat, blommig är den och den kommer passa perfekt till min skinnjacka! Synd att det är så kallt här just nu, det har regnat HELA dagen! Och att det bara är 3 grader gör det ju inte bättre..... Jaja, hoppas ni har det bätttre!
Puss, Hanna!

Era kommentarer:
Sötnosen mathilda sa:

Hehe Jonathan var stolt över hans fotbolls skor!

2008-05-17 @ 21:33:33
URL: http://www.mathis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress tack! (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0